פוטין בנאום מרוכך בפרלמנט: "המערב גרם למלחמה"

שלמה ריזל No Comments on פוטין בנאום מרוכך בפרלמנט: "המערב גרם למלחמה"

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין נשא לפני הצהריים נאום מיוחד בפני כינוס שני בתי הפרלמנט במוסקבה לציון שנה לפלישה לאוקראינה. הנשיא האשים את המערב שלטענתו גרם למלחמה כדי להשיג "כוח בלתי מוגבל" והזהיר כי "ככל שיועברו לאוקראינה מערכות מערביות לטווח ארוך יותר – כך רוסיה תצטרך להרחיק יותר את האיום מגבולותיה".

21:09
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: חמאס מפרסם סרטון של שניים מהחטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בנאום מצב האומה השנתי מרכך את עמדותיו ביחס לנאומו בשנה שעברה אך תוקף את המערב בחריפות: "מדובר בזמנים קשים. נאט"ו התקרבה לגבולות שלנו ופרסה שם טילים אבל צעד אחר צעד נפתור את הקשיים". הוא תקף את גרמניה ששולחת טנקים להילחם ברוסיה, ואמר: "גרמניה שוב שולחת טנקים. יש להם סימני ורמאכט על הטנקים שלהם, הם אפילו לא מסתירים את זה. יש להם הרבה ניאו נאצים. הם משתמשים בהכל נגד רוסיה ולכן אנחנו לא נלחמים באוקראינה אלא במערב"

עוד הוסיף הנשיא פוטין: "ניסינו להגיע איתם להסכמי שלום כמה פעמים אבל הם פשוט לא ספרו אותנו. הם רוצים להפוך עימות מקומי לעימות עולמי. אנחנו מבינים את זה ואנחנו מגיבים באופן דומה. הם מנסים לשנות את ההיסטוריה – הם יוצאים נגד התרבות שלנו, נגד הדת שלנו. תראו מה הם עשו לעם שלנו. המחוייבות שלנו להגן על ילדינו. קיומה של המדינה שלנו עומד על כף המאזניים. ככל שיגיעו מערכות ארוכות טווח לאוקראינה, כך נדחק את האיום מגבולותינו".



0 תגובות